Oto hırsızlığından yakalanan 1’i çocuk 2 kişi adliyeye sevk edildi
Karabük’te oto hırsızlığının da dahil olduğu 9 ayrı olayın failleri olduğu tespit edilen 1’i çocuk 2 kişi yakalanarak adliyeye sevk edildi.
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, başta oto hırsızlığı ve mala zara verme gibi 9 ayrı olayın faillerine yönelik çalışma başlattı. Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği görevlileri tarafından yürütülen titiz ve detaylı çalışma neticesinde olayın şüphelilerinin M.K. ve M.O. olduğu tespit edildi. 2 şüpheli polis ekiplerince kıskıvrak yakalanırken, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Yapılan incelemelerde şüphelilerden M.K.’nin hırsızlık başta olmak üzere 51 sabıka kaydının, 15 yaşından küçük olan M.O’nun ise 35 suç kaydığının bulunduğu belirlendi.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
