Karabük’te, pandemi nedeniyle gerçekleştirilemeyen Hac ibadeti için iki yıl sonra 69 kişilik ilk kafile hacca yolcu edildi.
Diyanet İşleri Başkanlığı organizasyonda düzenlenen 2022 Hac dönemi ilk kafile uğurlama merasimine Vali Fuat Gürel, Karabük Milletvekili Niyazi Güneş, İl Müftü Vekili Mahmut Emin, hacı adayları ve yakınları katıldı.
Uğurlama programında kısa bir konuşma yapan Vali Gürel, “Allah yolculuklarınızı hayırlı etsin, güle güle gidin, güle güle gelin inşallah. Allah ibadetinizi kabul etsin. “dedi.
Kur’an-ı Kerim tilaveti’nin ve ilahileri okunduğu uğurlama programında İl Müftü Vekili Mahmut Emin tarafından yapılan duanın ardından hacı adayları kutsal topraklara yolcu edildi.
Kafilenin en geç Hacı Adayı 11 yaşındaki Muhammed Çelikbilek’i tebrik eden Vali Gürel ve Milletvekili Niyazi Güneş, güle güle gidip gelmesi ve haccının kabul olması temennisinde bulundular.
Kent Meydanında düzenlenen ve duygusal anların yaşandığı uğurlama programında hacı adayları yakınlarına veda ederken gözyaşlarını tutamadı.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
