Karabük Merkezde daha önce İl Emniyet Müdürlüğü binası olarak yıllarca kullanılan, Emniyet Müdürlüğünün Üniversite Mahallesine taşınması ile Şehit Polis Merkezi Amirliğı olan bina Depreme dayanıklı olmadığı için yıkılıyor.
Binanın yıkılacak olması dolayısıyla yan tarafta bulunan mülkiyeti Özel İdareye ait 2 katlı binaya taşınma işlemleri başladı. Binanın boşatılması ile birlikte yıkım işleri başlayacağı belirtildi. Yeni binanın yapımına ise en kısa sürede başlanacağı bilgisi verildi.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
