Karabük Merkezde daha önce İl Emniyet Müdürlüğü binası olarak yıllarca kullanılan, Emniyet Müdürlüğünün Üniversite Mahallesine taşınması ile Şehit Polis Merkezi Amirliğı olan bina Depreme dayanıklı olmadığı için yıkılıyor.
Binanın yıkılacak olması dolayısıyla yan tarafta bulunan mülkiyeti Özel İdareye ait 2 katlı binaya taşınma işlemleri başladı. Binanın boşatılması ile birlikte yıkım işleri başlayacağı belirtildi. Yeni binanın yapımına ise en kısa sürede başlanacağı bilgisi verildi.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
