Kardemir A.Ş’ye ait olan Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan etrafı çevrili 10 numaralı su kuyusunun etrafı yoldan vatandaşlar tarafından atılan pet şişeler, soda şişeleri ve diğer atıklarla kirletilmiş durumda.
Yeşil alan ve parkları da aynı duyarsızlıkla kirleten vatandaşların, boş buldukları her alanı kirletmede ki çabası düşündürüyor!! Sadece yeşil alanlarda değil, ormanlar bile yaz aylarında piknikçilerin çöpleri ile acımasızca kirletiliyor.
Hem kirletip hem şikayet eden vatandaşlara ne denir bilemedik ama Karabüklü şair yazar Tahsin Şentürk’ün şu dizeleri çevremizi kirletenlerin ruh yapısını iyi özetliyor gibi;
Ayağımızın altındaki çöpler
Kafamızın içinden düşer!!
Tahsin Şentrük

KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
