Yenice Belediyesi ‘Anneler Günü’ sebebiyle bir kutlama programı düzenledi.
Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı,10 Mayıs 2022 Salı günü, Saat:19:00’da Yenice Belediyesi Ihlamur Teras Tesislerinde ANNELER GÜNÜ dolayısıyla bir kutlama gecesi tertiplediklerini dile getirdi ve ” Tüm anneleri aramızda görmekten mutluluk duyacağız” dedi.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
