Karabük Valisi Oktay Çağatay ve eşi Hande Çağatay, Kurban Bayramı dolayısıyla Yücel Huzurevi’ni ziyaret ederek huzurevinde kalan vatandaşlarla bir araya geldi.
Kurban Bayramı’nın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyarette; Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Abdurrahman Bilgiç, Özel Kalem Müdürü Emre Erakçaoğlu ile huzurevi yöneticileri de yer aldı.
Vali Oktay Çağatay ve Eşi Hande Çağatay, büyüklerimizin ellerini öperek bayramlarını kutladı, onlarla sohbet ederek taleplerini dinledi.
Ziyarette konuşan Vali Çağatay, büyüklerimizin toplumun en kıymetli değerleri olduğunu ifade ederek, “Bayramlar; birlik, beraberlik, sevgi ve dayanışma duygularının en güçlü şekilde yaşandığı müstesna günlerdir. Büyüklerimizin hayır duaları ve tecrübeleri bizler için çok kıymetlidir. Tüm büyüklerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice bayramlar diliyorum.” dedi.
Ziyaret sonunda huzurevi çalışanlarına da teşekkür eden Vali Oktay Çağatay, tüm büyüklerin Kurban Bayramı’nı tebrik etti.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
