Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ölümünün 85. Yıldönümünde tüm yurtta ve ilimizde düzenlenecek etkinliklerle anılacak.
Karabük’te anma programı kapsamında ilk olarak sabah 08.55’te Yenişehir Atatürk Anıtına çelenk sunumu gerçekleştirilecek. Daha sonra 100. Yıl Kültür merkezinde saat 10.00 da anma programına devam edilecek.
100. Yıl Kültür Merkezinde ilk olarak Fuaye salonunda resim sergisi gezilecek. Ardından anma programına geçilecek. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayacak anma programı; Atatürk konulu şiir, kompozisyon, resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edilmesi, Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan Atatürk Oratoryo’sunun sahnelenmesi ile son bulacak.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
