Safranbolu Turizm İşletmecileri Derneği (SAFTİD), ilçe turizmine katkı sağlamasına yönelik gece yürüyüşü etkinliği düzenlemeye başladı.
UNESCO Dünya Miras Listesinde yer alan Karabük’ün Safranbolu ilçesinde turizmi artırmaya yönelik çeşitli programlar düzenlenmeye başladı. Safranbolu Turizm İşletmecileri Derneği (SAFTİD), iftar sonrası tarihi ilçede yürüyüş etkinliği düzenledi. Etkinliğe Belediye Başkanı Elif Köse, SAFTİD Başkanı Şebnem Urgancıoğlu ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı.
Tarihi çarşıdaki Arnavut kaldırımlı sokaklarında yaklaşık 1 saat süren yürüyüş Kazdağlı Meydanında son buldu.Yürüyüşün ardından katılımcılara safran çayı ve simit ikramı yapıldı.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
