Safranbolu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Uygulama ve Üretim Birimi kışa hazırlanıyor.
Sera personeli, kışlık çiçek olan hercai menekşelerin tohumlamasına başladı. 2022 – 2023 kış dönemi için 95 bin hercai menekşe yetiştireceklerini açıklayan Belediye Başkanı Elif Köse, çiçeklerin Kasım ayının ilk haftasında refüjlere dikileceğini söyledi.
Başkan Köse, çiçek üretiminde büyük ölçüde ilerleme kaydettiklerine dikkat çekerek, “2020’de senesinde 20 bin çiçek ile üretime başladığımız seramızda, yılda 200 bin çiçek üretir duruma geldik. Üretime fazlasıyla önem veren bir Belediye Başkanı olarak, bizi bu başarıya ulaştıran personelime ne kadar teşekkür etsem az. Safranbolu’muzun çehresini güzelleştiren çiçekler, onların sevgisiyle yetişiyor” ifadelerine yer verdi.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
