Cumhuriyetimizin kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete irtihal edişinin 87’inci Yıldönümü Anma Programı kapsamında Valiliğimiz Atatürk Anıtına Çelenk sunum töreni gerçekleştirildi.
Vali Mustafa Yavuz, Karabük Garnizon Komutanı Albay Murat Gürcan ve Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya tarafından Atatürk Anıtına Çelenklerin sunulmasının ardından sirenlerin çalması ile birlikte saat 09:05’te Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün anısına 2 dakikalık Saygı Duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasının ardından tören, Bayrakların yarıya indirilmesi ile sona erdi.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
