KARDEMİR işçileri Özçelik İş Sendikası Genel Başkanı Yunus Değirmenci’yi Ankara’da ziyaret ederek, hayırlı olsun dileklerinde bulundular.
İki gün önce bir dizi temaslarda bulunmak için Karabük’e gelen Özçelik-İş Sendikası Genel Başkanı Yunus Değirmenci’ye iadeyi ziyaretler başladı. KARDEMİR çalışanları Ankara’ya çıkartma yaparak Özçelik İş Sendikası Genel Merkezi’nde Başkan Değirmenci ve Yardımcısı Mustafa Kılıç ile görüştü.
Geçtiğimiz Temmuz ayında yapılan Olağan Genel Kurul’da gerçekleştirilen seçimde güven tazeleyerek koltuğunu koruyan Değirmenci, kendisini tezahüratlarla karşılayan işçilere teşekkür ederek, haklarının korunması için ellerinden gelen gayreti sonuna kadar göstereceklerini söyledi.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
