Karabük merkezli 7 ilde 57 milyon lira dolandırıcılık yaptığı belirlenen şebekeye yönelik düzenlenen operasyonda 18 şüpheli tutuklandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ve ilgili birimlerce, sosyal medya üzerinden reklam vererek yatırım yapma vaadiyle dolandırıcılık yapıldığı ihbarı üzerine çalışma başlatıldı.
Ekiplerce 11 ay süren planlı çalışma kapsamında, şüphelilerin elde ettikleri suç gelirlerini paravan şirketler üzerinden şahıs hesaplarına aktardıkları, ardından kripto para borsaları üzerinden aklamaya çalıştıkları tespit edildi.
Şüphelilerin bu yöntemle Karabük’ün de aralarında bulunduğu 17 ilde 32 kişiyi toplam 57 milyon lira dolandırarak haksız kazanç elde ettikleri belirlendi.
Şüphelilerin yakalanmasına yönelik 21 Nisan 2026 tarihinde Adana, Ankara, Antalya, Diyarbakır, Gümüşhane, Kocaeli ve Kütahya’da Karabük İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü koordinesinde eş zamanlı operasyon düzenlendi.
Operasyonda yakalanan 25 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
