TFF 3. Lig 3. Grup 28. hafta karşılaşmasında Karabük İdman Yurdu, sahasında ağırladığı Çorluspor 1947 ile golsüz berabere kaldı.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, mücadeleyi Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadyumu’nda tribünden takip ederek takıma destek verdi. 90 dakika boyunca oyun disiplinini koruyan Karabük İdman Yurdu, sahadan 1 puanla ayrıldı.
Takıma tam destek için Karabük Belediyesi ve İlçe Belediyeleri maç için ücretsiz araç kaldırdı. Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, İlçe Belediye Başkanları vatandaşlar karşılaşmayı tribünlerden heyecanla izlediler.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
