Türkiye’nin bilim ve teknoloji alanındaki en önemli buluşmalarından biri olan Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Zirvesi (TÜBİTEM 2025), 14-15 Şubat 2025 tarihlerinde Kocaeli Uluslararası Kongre Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Karabük Belediyesi Bilim Merkezi de bu önemli zirvede yer alarak bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından takip etme fırsatı buldu.
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile TÜBİTAK iş birliğinde düzenlenen zirvenin açılışında, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Orhan Aydın, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın ve TÜBİTAK Bilim ve Toplum Başkanı Ömer Kökçam önemli konuşmalar gerçekleştirdi.
Zirvede, Türkiye’nin ikinci astronotu Tuva Cihangir Atasever uzay misyonuna dair deneyimlerini paylaşırken, NASA’da görev yapmış astrofizikçi Dr. Umut Yıldız da bilim ve teknoloji alanındaki bilgi ve tecrübelerini aktardı. Etkinlik boyunca düzenlenen paneller, atölye çalışmaları ve bilim şovları katılımcılar tarafından büyük ilgiyle takip edildi.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
