Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Ramazan ayı vesilesiyle mesaj yayımladı. Başkan Köse, 11 Ayın Sultanı Ramazan ayına bir kere daha kavuşmaktan duyduğu mutluluğu paylaştığı mesajında, şu ifadelere yer verdi:
“İslam aleminin heyecanla beklediği; bolluk, bereket ve rahmet ayı olarak bilinen Ramazan, küskünlüklerin sona erdiği, kardeşlik duygularının pekiştirildiği zaman dilimidir.
Bu mübarek ayda, oruç ibadeti ile bir farzı yerine getirirken, yoksulun halinden de anlamamız gerekir; paylaşmamız gerekir. Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V), “Yanı başındaki komşusu açken tok olarak geceleyen kişi (olgun) mü’min değildir.” buyurmuştur. Bu idrakle geçireceğimiz, huzur dolu, yapacağımız ibadetlerin kabul olunduğu bir Ramazan ayı diliyorum.”

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
