Bugün yapılan Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi’nde; İl Sağlık Müdürlüğü tarafından il genelinde evde sağlık hizmeti alan, hasta, engelli veya hastanede tedavi gören toplam 68 vatandaşımız İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri vasıtasıyla sandıklara taşınarak oy vermeleri sağlandı.
Bu amaçla 14 ekip ve 34 sağlık personeli görevlendirildi. Konuyla ilgili kısa bir açıklama yapan İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Sarı “Halkımızın iradesinin sandıklara tam olarak yansıması için gayret gösteren, emek veren tüm çalışma arkadaşlarımıza şükranlarımızı sunar; seçim sonuçlarının ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olmasını dileriz.” dedi

KARDEMİR A.Ş. İKİLİ MESLEKİ EĞİTİM PROGRAMI İKİNCİ MEZUNLARINI VERDİ..
KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
