30 Haziran 2021 Tarihli ”COVID-19 Kapsamında Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Normalleşme ve Alınacak Tedbirler” genelgesi yürürlükten kaldırıldı. Genelge, hamile öğretmenlere 24-32. hafta idari izin hakkını da içeriyordu.
30 Haziran 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan ”COVID-19 Kapsamında Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Normalleşme ve Alınacak Tedbirler” genelgesi ile gebeliğinin 24. haftasından 32. haftasına kadarki süre içerisinde bulunan öğretmenlere idari izin hakkı tanınmıştı.
9 Nisan 2022 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan genelge ile, öğretmenlere idari izin hakkını içeren genelge yürürlükten kaldırılmış oldu.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
