Ak Parti Belediye Başkan Adayı Özkan Çetinkaya, Ak Parti İl Binası önünde partililere seslendi.
Dün Ankara’da yapılan aday tanıtım töreni için Ankara’ya giden Özkan Çetinkaya ve İl Başkanı Ferhat Salt ve diğer yönetim kurulu üyeleri bugün Karabük’e gelişlerinde Kemal Güneş Caddesinde Ak Parti İl Binası önünde Partililerce karşılandılar.
Kemal Güneş Caddesine kurulan kürsü de ilk selamlama konuşmasını AK Parti önceki dönem milletvekili Niyazi Güneş yaptı. Daha sonra sırasıyla Ak Parti eski Milletvekili Cumhur Ünal, Ak Parti Karabük milletvekilleri Ali Keskinkılıç ve Cem Şahin birer konuşma yaptılar.
Son olarak Partililerin coşkulu tezahüratlırı ile kürsüye gelen Ak Parti Karabük belediye Başkan Adayı Özkan Çetinkaya “ Sayın Cumhurbaşkanımızın teveccühü ile karşınızdayım. Şehri imar, gönülleri imar anlayışı ile çıktığımız bu yolda, partili, partisiz tüm Karabüklü hemşerilerimin yanında oldum. Hemşerilerimin yoldaşlığı ile bizi buraya getirdi. Şimdi bir kardeşiniz olarak, birlik ve beraberlik ile şehrimizi tüm ülkenin marka şehri yapmaya geldim. Bu hedef için gerekli enerji, vizyon ve ekibe sahip bir partiyiz. AK parti belediyeciliği anlayışı içinde canla başla çalışacağız.” dedi

KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
BAŞKAN ÇETİNKAYA “ÇOCUKLARIMIZIN YARINLARI İÇİN SUYUMUZU İSRAF ETMİYORUZ”
ASFALT SEZONU BAŞLADI
VALİ ÇAĞATAY’DAN KAYIP HAMZA DURAS AÇIKLAMASI
BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
