Yenice ilçesinde alt ve üst yapı çalışmaları hızla sürüyor. Bütün çalışmalarımızı titizlikle takip ederek, şehrimizin ihtiyacı olan her bölgede çalışmalarımıza devam ediyoruz diyen Belediye Başkanı Zeki Çaylı, “İlçemizde alt ve üst yapı çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Bütün çalışmalarımızı titizlikle takip ederek, şehrimizin ihtiyacı olan her bölgede çalışmalarımıza devam ediyoruz.Devlet Hastanesi yolu olan 2.Etap TOKİ çıkışı, karayollarına çıkan yolda çalışma başlattık. Bu güzergahımıza kilitli parke döşemek için altyapı zemin çalışmalarımıza ekibimizle başladık. Parke döşeyerek yolda ulaşımı daha konforlu hale getireceğiz. Ekibimizle gece-gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışıyoruz ve bundan sonra da halkımız için çalışmaya devam edeceğiz. Halkımız ne derse o ! birlikte başardık yine birlikte başaracağız.” dedi

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
