Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar Kardemir standına ziyarette bulundu.
İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenen 11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı’nda Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kardemir standını ziyaret etti.11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı’na bronz sponsor olarak katılım sağlayan Kardemir standı büyük ilgi görürken organizasyona ev sahipliği yapan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kardemir standını ziyaret ederek şirket çalışmalarının son durumu hakkında bilgi aldı. Bakan Bayraktar’ı karşılayan Kardemir Yönetim Kurulu Başkanı Muhammed Ali Oflaz, Kardemir’in enerji verimliliği ve sürdürülebilir vizyonunu aktardı. Bayraktar, Kardemir çalışanları ile hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından standan ayrıldı.

KARABÜK BARTINLILAR DERNEĞİ’NİN “TARİHİ TATLAR, YENİ HAYATLAR” PROJESİNE 500 BİN TL HİBE DESTEĞİ.
KARDEMİR’E “YILIN KURUMSAL KAN BAĞIŞÇISI” ÖDÜLÜ
AK PARTİ’NİN “VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR” PROGRAMI BAŞLADI…
KARABÜKLÜ İKİ ODA BAŞKANI FEDERASYON YÖNETİMİNDE
MEDİKAR HASTANESİ
