Cumhuriyet Halk Partisi Karabük Milletvekili Cevdet Akay, Karabük’te meydana gelen orman yangınlarında gecesini gündüzüne katarak, yangınları söndürmek için canla başla çalışan orman emekçilerine, destek verenlere gönüllü vatandaşlara teşekkür etti.
Akay yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Karabükümüzde orman yangınları 5. günün sonunda kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları ise aralıksız devam etmektedir.
Alevlerin önüne bedenini siper eden, gecesini gündüzüne katarak doğamızı koruyan herkesin emeği Karabük’ün yüreğinde yer etti. Bu zorlu süreçte canla başla çalışan kahraman orman emekçilerimize, itfaiye ekiplerimize, kolluk kuvvetlerimize, AFAD personelimize, belediyelerimize, destek için gelen çevre illerdeki ekiplere ve gönüllü vatandaşlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
Karabük’te yaşadığımız bu acı tabloyu bir daha yaşamamak için hep birlikte gereken dersi çıkarmalı, önlemleri gecikmeden hayata geçirmeliyiz.”

KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
