AK Parti Karabük Belediye Başkan adayı Özkan Çetinkaya, hafta başı itibari ile seçim çalışmaları kapsamında sahaya indi.
Belediye Başkan adayı Çetinkaya, 5000 evler Mescid-i Aksa Caminde sabah namazını vatandaşlarla birlikte eda ederek, şehitlik ziyaretinde bulundu. Seçim çalışmalarına sabahın ilk ışıkları start veren AK Parti’nin Türkiye’deki en genç İl Belediye başkan adayı olan Özkan Çetinkaya, sabah namazını 5000 evlerde Mescid-i Aksa Caminde vatandaşlarla birlikte eda ederek, ardından İl Başkanı Ferhat Salt, teşkilat kademesi ve vatandaşlarla birlikte şehitliği ziyaret ederek, okunan Kuran-ı Kerim Tilavetinin ardından dua etti.
Geçtiğimiz hafta Çarşamba günü adaylığının açıklanmasının sahalara indiklerini söyleyen Çetinkaya, şehitlikte dua ederek, seçim sürecini birlik beraberlik içinde yürüteceklerini ifade etti.

KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
BAŞKAN ÇETİNKAYA “ÇOCUKLARIMIZIN YARINLARI İÇİN SUYUMUZU İSRAF ETMİYORUZ”
ASFALT SEZONU BAŞLADI
VALİ ÇAĞATAY’DAN KAYIP HAMZA DURAS AÇIKLAMASI
BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
