Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar Kardemir standına ziyarette bulundu.
İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenen 11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı’nda Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kardemir standını ziyaret etti.11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı’na bronz sponsor olarak katılım sağlayan Kardemir standı büyük ilgi görürken organizasyona ev sahipliği yapan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Kardemir standını ziyaret ederek şirket çalışmalarının son durumu hakkında bilgi aldı. Bakan Bayraktar’ı karşılayan Kardemir Yönetim Kurulu Başkanı Muhammed Ali Oflaz, Kardemir’in enerji verimliliği ve sürdürülebilir vizyonunu aktardı. Bayraktar, Kardemir çalışanları ile hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından standan ayrıldı.

KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
