Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ölümünün 85. Yıldönümünde tüm yurtta ve ilimizde düzenlenecek etkinliklerle anılacak.
Karabük’te anma programı kapsamında ilk olarak sabah 08.55’te Yenişehir Atatürk Anıtına çelenk sunumu gerçekleştirilecek. Daha sonra 100. Yıl Kültür merkezinde saat 10.00 da anma programına devam edilecek.
100. Yıl Kültür Merkezinde ilk olarak Fuaye salonunda resim sergisi gezilecek. Ardından anma programına geçilecek. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başlayacak anma programı; Atatürk konulu şiir, kompozisyon, resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edilmesi, Cumhuriyet Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan Atatürk Oratoryo’sunun sahnelenmesi ile son bulacak.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
