Karabük Merkez ilçede yapılacak olan 16 Derslikli Anadolu İmam Hatip Lisesi ve 100 Öğrencilik Pansiyon Binası Yapım işi sözleşmesi İl Özel İdare Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci ve ihaleyi alan Yıldırım Yapı Restorasyon firma yetkilisi tarafından imzalandı.
Sözleşme imzalandıktan sonra kısa bir açıklama yapan Genel Sekreter Kelleci;
“Öncelikle İlimize hayırlı olsun. Büyük bir yatırımın daha sözleşmesi bugün itibariyle imzalandı. İnşallah firma yetkilileri de belirlenen zamandan daha kısa sürede işi bitirerek teslimini gerçekleştirecekler” dedi.

CHP’Lİ AKAY İNTİHAR VAKALARI İÇİN ÇARPICI UYARIDA BULUNDU
TÜRKİYE SAKATLAR DERNEĞİ KARABÜK ŞUBESİNE 30. YILINDA ANLAMLI BAĞIŞ
KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
