Yenice Belediyesi ‘Anneler Günü’ sebebiyle bir kutlama programı düzenledi.
Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı,10 Mayıs 2022 Salı günü, Saat:19:00’da Yenice Belediyesi Ihlamur Teras Tesislerinde ANNELER GÜNÜ dolayısıyla bir kutlama gecesi tertiplediklerini dile getirdi ve ” Tüm anneleri aramızda görmekten mutluluk duyacağız” dedi.

SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
KARNELER ALINDI, TATİL BAŞLADI
CHP İL BAŞKANI YAŞAR:“EMEKLİYE KAYNAK YOK, LÜKS HARCAMALARA VAR!”
