30 Haziran 2021 Tarihli ”COVID-19 Kapsamında Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Normalleşme ve Alınacak Tedbirler” genelgesi yürürlükten kaldırıldı. Genelge, hamile öğretmenlere 24-32. hafta idari izin hakkını da içeriyordu.
30 Haziran 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan ”COVID-19 Kapsamında Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Normalleşme ve Alınacak Tedbirler” genelgesi ile gebeliğinin 24. haftasından 32. haftasına kadarki süre içerisinde bulunan öğretmenlere idari izin hakkı tanınmıştı.
9 Nisan 2022 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan genelge ile, öğretmenlere idari izin hakkını içeren genelge yürürlükten kaldırılmış oldu.

CHP’Lİ AKAY İNTİHAR VAKALARI İÇİN ÇARPICI UYARIDA BULUNDU
TÜRKİYE SAKATLAR DERNEĞİ KARABÜK ŞUBESİNE 30. YILINDA ANLAMLI BAĞIŞ
KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
