6 Şubat’ta meydana gelen Kahramanmaraş merkezli 10 ili kapsayan deprem sonrası Karabük’ten bölgeye turtarma ekipleri başta olmak üzere sağlık ve her türlü yardım giderken, yine 44 Sağlık personeli bölgeye uğurlandı.
Adıyaman’da görev yapacak 44 personelde, 2 Uzman Hekim, 1 Asistan Doktor, 6 Pratisyen Tabip, 15 Hemşire, 5 Ebe,9 Yardımcı Sağlık Personeli, 6 Diğer hizmet sınıfı çalışanımızdan ( Temizlik – Güvenlik Marangoz ) oluşuyor.
İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Sarı, afet sürecinde bölgeye gönderilen toplam personel sayısının 175 kişiye ulaştığını söyledi.
Uğurlama törenine Vali Fuat Gürel İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Sarı katıldı.

OVACIK’TA İÇKİLİ KÖÇEKLİ GÖRÜNTÜLERE AK PARTİ IL TEŞKİLATINDAN AÇIKLAMA GELDİ
KARABÜK İL BAŞKAN YARDIMCISI MUSTAFA ERTEN’İN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
KÖSE: “KARABÜK ÜLKEMİZİN KALKINMASINDA TARİHİ BİR ROL OYNAMIŞTIR”
BAŞKAN ÇETİNKAYA’DAN KARABÜK’ÜN İL OLUŞUNUN 31. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
ŞİRİNEVLER’DE DEĞİŞİM DÖNÜŞÜM BAŞLADI
