Vali Fuat Gürel, KBÜ Eğitim Araştırma Hastanesini ziyaret ederek 14 Mart Tıp Bayramı sebebiyle Hekimlerin ve sağlık çalışanlarının gününü kutlayarak 6 Şubat depreminin hemen ardından gönüllü olarak af...