Karabük Valisi Oktay Çağatay, İl Özel İdaresi tarafından yapımı sürdürülen eflani hükümet konağı ve ilçe emniyet amirliği inşaatında incelemelerde bulundu.
Vali Çağatay, Eflani ilçesinde İl Özel İdaresi tarafından yapımı sürdürülen Hükümet Konağı ve İlçe Emniyet Amirliği inşaat alanını ziyaret ederek devam eden çalışmaları yerinde inceledi.
İncelemeleri sırasında Eflani Kaymakamı Ömer Bulut ile yüklenici firma yetkililerinden inşaatın mevcut durumu, yürütülen çalışmalar ve planlanan süreç hakkında bilgi alan Vali Çağatay, kamu hizmetlerinin vatandaşlara daha modern, güvenli ve nitelikli fiziki ortamlarda sunulmasının önemine dikkat çekti.
01 Temmuz 2025 tarihinde ihalesi gerçekleştirilen, 24 Temmuz 2025 tarihinde yapımına başlanan ve 31 Ağustos 2026 tarihinde tamamlanması planlanan Hükümet Konağı inşaatında çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda sürdürüldüğü, fiziki gerçekleşme oranının ise yüzde 34 seviyesine ulaştığı belirtildi.
Vali Çağatay, incelemelerinin ardından yüklenici firma yetkililerine çalışmaların iş programına uygun, kaliteli ve titizlikle yürütülmesi yönünde değerlendirmelerde bulundu. Yeni Hükümet Konağı’nın tamamlanmasıyla birlikte Eflani’de kamu hizmetlerinin daha etkin, verimli ve çağdaş bir hizmet ortamında sunulacağını ifade etti.

YENİCE BELEDİYE BAŞKANI KARAKAŞ, TOKİ AFET KONUTLARINDA İNCELEMELERDE BULUNDU
KARDEMİR A.Ş. İKİLİ MESLEKİ EĞİTİM PROGRAMI İKİNCİ MEZUNLARINI VERDİ..
KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
