2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Karabük’te öğrenim gören yaklaşık 37 bin öğrenci karne sevinci yaşadı. Karabük genelinde 194 okulda düzenlenen karne törenleriyle, öğrenciler yaz tatiline uğurlandı.
Demir Çelik İlkokulunda gerçekleştirilen dönem sonu karne dağıtım törenine Vali Oktay Çağatay ile İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş katıldı. Öğrenciler tarafından çiçeklerle karşılanan Vali Çağatay, sınıfları ziyaret ederek öğrencilerin karnelerini takdim etti.
Sınıflarda öğrencilerle bir süre sohbet eden Vali Oktay Çağatay, çocukların karne heyecanına ortak oldu. Yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunan Vali Çağatay, öğrencilerden bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve eğlenceli vakit geçirmelerini istedi.
Karne dağıtım programının ardından öğretmenlerle de bir araya gelen Vali Oktay Çağatay, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın genel değerlendirmesini yaptı. Eğitim camiasının özverili çalışmaları sayesinde başarılı bir dönemin geride bırakıldığını ifade eden Çağatay, öğretmenlere emekleri ve fedakârlıkları dolayısıyla teşekkür ederek kendilerini tebrik etti.

KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
