Karabük Belediyesi, su tüketimini azaltmak ve su kaynaklarını korumak amacıyla şehir genelindeki park, bahçe ve refüj sulamalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor. Kurumsal bir hassasiyetle yürütülen bu uygulamayla temiz içme suyu kaynakları muhafaza edilirken, su tasarrufunda toplumsal bilincin artırılması hedefleniyor.
Şehrin yeşil dokusunu korurken doğal kaynakların sürdürülebilirliğine de büyük bir önem veren Karabük Belediyesi, peyzaj alanlarının sulanmasında yer altı kaynaklarını tercih ediyor. İçme suyu şebekesi üzerindeki yükü azaltmak amacıyla uygulanan bu yöntemle, tonlarca temiz suyun korunması sağlanıyor.
Suyun korunması konusunda belediyenin kurumsal adımlarının yanı sıra toplumsal duyarlılığın da önemine dikkat çeken Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Karabükümüzün her damla suyu çok kıymetli. Şehir genelindeki peyzaj çalışmalarımızda şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor, kaynaklarımızı koruma ilkemizden taviz vermiyoruz. Geleceğimiz için suyumuzu koruyor, doğamıza sahip çıkıyoruz. Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyor, her damlasını özenle koruyoruz.
Biz belediye olarak bu hassasiyeti sahada gösterirken, kıymetli hemşehrilerimizin de evlerinde ve iş yerlerinde suyun her damlasına aynı özenle yaklaşacağına inanıyorum. Su kaynaklarımızın korunması ve geleceğe taşınması, hepimizin ortak sorumluluğudur. Tüm vatandaşlarımızı su tüketiminde tasarruflu olmaya ve bu hayati kaynağımızı korumaya davet ediyor; Karabük için hep birlikte daha sürdürülebilir bir gelecek inşa edeceğimize inanıyorum.”
Karabük Belediyesi, su hassasiyeti ve tasarruf odaklı bu yönetim anlayışını şehir genelinde aynı kararlılıkla sürdürecek.Karabük

KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
ASFALT SEZONU BAŞLADI
VALİ ÇAĞATAY’DAN KAYIP HAMZA DURAS AÇIKLAMASI
BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
18 GÜNDÜR HABER ALINAMAYAN GENCİ ARAMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
