Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk tüm yurtta olduğu gibi ilimizde de anıldı.
Karabük’te ilk anma etkinliği Yenişehir Atatürk Anıtına çelenk sunumu ile başladı. Buradaki anma programına Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Belediye Başkanı Rafet Vergili, Cumhuriyet Başsavcısı Koray Kesgin, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, İl Jandarma Komutanı Kd. Alb. İsmail Gökcek, il protokolü, öğretmenler ile öğrenciler katıldı.
Vali Yavuz ve Belediye Başkanı Vergili tarafından çelenk sunumu ile başlayan program saat 9’u 5 geçe gerçekleştirilen saygı duruşu ile sona erdi.
Ardından anma programına 100. Yıl Kültür Merkezinde devam edildi.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
