Karabük NFS Ajans

ATA’MIZI ANDIK

ATA’MIZI ANDIK
edito editor( karabuknfsajans@gmail.com )
10 Kasım 2023 - 19:08

Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk tüm yurtta olduğu gibi ilimizde de anıldı.
Karabük’te ilk anma etkinliği Yenişehir Atatürk Anıtına çelenk sunumu ile başladı. Buradaki anma programına Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Belediye Başkanı Rafet Vergili, Cumhuriyet Başsavcısı Koray Kesgin, İl Emniyet Müdürü Mehmet Ali Hasan Köse, İl Jandarma Komutanı Kd. Alb. İsmail Gökcek, il protokolü, öğretmenler ile öğrenciler katıldı.

Vali Yavuz ve Belediye Başkanı Vergili tarafından çelenk sunumu ile başlayan program saat 9’u 5 geçe gerçekleştirilen saygı duruşu ile sona erdi.

Ardından anma programına 100. Yıl Kültür Merkezinde devam edildi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.