Karabük-Safranbolu yolu güzergahında Medikar Hastanesi önünde bulunan ve son aylarda defalarca kez ölümlü, yaralamalı ve maddi hasarlı kazalar yaşanan refüj Karayolları 15. Bölge Müdürlüğü tarafından kaldırıldı.
Yol üzerinde yeniden farklı bir çalışma yapılacağı bilgisi verilirken, Karayollarının onlarca kazaya rağmen hatasını düzeltmekte geç kalmış olması kamuoyu tepkisine neden oldu.

BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
18 GÜNDÜR HABER ALINAMAYAN GENCİ ARAMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
KARABÜK’TE BABALAR GÜNÜ HAS BAHÇE’DE KUTLANACAK
OVACUMA ‘DA KADIN ÇİFTÇİLER BİLGİ YARIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
KARDEMİR, İLK KEZ ÇEK CUMHURİYETİ’NE DEMİRYOLU TEKERİ İHRAÇ ETTİ
