Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Devlet Sanatçısı Sadi Yaver Ataman’ın isminin belediye meclis salonuna verildiğini duyurdu.
Devlet sanatçısı Sadi Yaver Ataman, ölümünün 28. yılında Karabük’ün Safranbolu ilçesinde anılacak.
Safranbolu Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu ve Halk Oyunu ekipleri, Ataman için yarın Leyla Dizdar Kültür Merkezinde sahne alacak.
Belediye Başkanı Elif Köse, “Sanatının ve memleketinin aşığı olan rahmetli Ataman’ın ismini yaşatmak için 11.01.2022 tarihli meclis kararı ile meclis salonumuzun ismini, Sadi Yaver Ataman Meclis Salonu olarak belirledik. Bu isimler yaşamalı ki gelecek nesillere örnek olmalı. Biz, üstümüze düşen vefa görevini yerine getirmeye devam edeceğiz” dedi.
A

KAYIP DOSYASI SUÇ ÖRGÜTÜNE UZANDI: 7 TUTUKLAMA
52 FİLİSTİN’Lİ ÖĞRENCİ KBÜ’DEN MEZUN OLDU
SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI KARABÜK’TE BAŞLADI
İL GÖÇ KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
KARDEMİR’DEN BULGARİSTAN’A 2,5 MİLYON DOLARLIK DEMİRYOLU TEKERİ İHRACATI…
