Tekerlekli Sandalye Basketbol 1.Liginde mücadele eden Karabük Demir Kartal GSK, Karabük Yeni Mahalle Spor Salonunda Kızıltepe Spor Kulübünü konuk etti.
Demir Kartal GSK’nün 75-65’lik galibiyeti ile sona eren müsabakayı Karabük Valisi Fuat Gürel, Karabük Milletvekili Niyazi Güneş, İl Emniyet Müdürü Kadir Yırtar ile sporseverler tribünden takip etti.
Müsabaka sonunda sahaya inen Vali Fuat Gürel ve protokol üyeleri sportmence geçen mücadele için iki takım sporcularını tebrik ederek Demir Kartal GSK galibiyet pozunu verdiler.

BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
18 GÜNDÜR HABER ALINAMAYAN GENCİ ARAMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
KARABÜK’TE BABALAR GÜNÜ HAS BAHÇE’DE KUTLANACAK
OVACUMA ‘DA KADIN ÇİFTÇİLER BİLGİ YARIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
KARDEMİR, İLK KEZ ÇEK CUMHURİYETİ’NE DEMİRYOLU TEKERİ İHRAÇ ETTİ
