Karabük Valisi Fuat Gürel, İl Emniyet Müdür Vekili olarak atanan Kadir Yırtar’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerinde bulundu.
İl Emniyet Müdür Vekili Kadir Yırtar tarafından karşılanan Vali Fuat Gürel, Emniyet Müdürlüğü Şeref Defterini imzaladı. Makam odasında devam eden ziyarette Yırtar ile bir süre sohbet eden Gürel, görevinin hayırlı olmasını diledi.
Nazik ziyaretlerinden dolayı Vali Gürel’e teşekkür eden Yırtar, ilin genel güvenlik ve asayiş durumu hakkında da bilgilendirmelerde bulundu.

CHP’Lİ AKAY İNTİHAR VAKALARI İÇİN ÇARPICI UYARIDA BULUNDU
TÜRKİYE SAKATLAR DERNEĞİ KARABÜK ŞUBESİNE 30. YILINDA ANLAMLI BAĞIŞ
KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
