Karayolları 15. Bölge Müdürlüğü tarafından 64 Milyon TL’ye ihalesi yapılan Kardemir Kavşağı Projesi için tüm çalışmaların tamamlandığı ve ilk kazmanın vurulması için geri sayım başladığı belirtildi.
Karayolları 15. Bölge Müdürü Yüksel Oğuzhan iki gün önce yapılan il koordinasyon kurulu toplantısında konuyla ilgili bilgilendirme yaptı. Kavsak projesi ilgili tüm üst yapı imalatlarının tamamlandığını, önümüzdeki günlerde kazmanın vurulacağını. Kavşağım 2022 yılı sonunda hizmete gireceğini söyledi.

CHP’Lİ AKAY İNTİHAR VAKALARI İÇİN ÇARPICI UYARIDA BULUNDU
TÜRKİYE SAKATLAR DERNEĞİ KARABÜK ŞUBESİNE 30. YILINDA ANLAMLI BAĞIŞ
KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
