Karabük’te tedavi sırasında vücudunda kene görülen 72 yaşındaki yaşlı kadın, Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Baharın gelmesi ve hava sıcaklıklarının artmasıyla Karabük’te kene vakaları görülmeye başladı. Hafta sonu Yenice ilçesinde bulunan ve ismi öğrenilemeyen yaşlı kadının Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Ek Hizmet Binası’nda fizik tedavisi gördüğü sırada vücudunda kene olduğu görüldü.
Ambulansla Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen kadının vücudundaki kene çıkartılarak kan tahlili yapıldı.
Kenenin KKKA hastalığı taşıyıp taşımadığının çıkacak tahlil sonuçlarında belli olacağı öğrenildi.

BELEDİYE BAŞKANI ÇETİNKTAYA BABALAR GÜNÜNÜ KUTLADI
18 GÜNDÜR HABER ALINAMAYAN GENCİ ARAMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
KARABÜK’TE BABALAR GÜNÜ HAS BAHÇE’DE KUTLANACAK
OVACUMA ‘DA KADIN ÇİFTÇİLER BİLGİ YARIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
KARDEMİR, İLK KEZ ÇEK CUMHURİYETİ’NE DEMİRYOLU TEKERİ İHRAÇ ETTİ
