Karabük Bayır Mahalle Muhtarlığı tarafından Merkez Ulu Camiinde Mahalle sakinlerine iftar verildi. İftara Belediye Başkanı Rafet Vergili, İl Emniyet Müdürü Sırrı Tuğ, STK Temsilcileri ve mahalle sakinleri katıldı.
Bayır Mahalle Muhtarı Mehmet Özen, iftar programı için destek veren iş adamlarına, hayır severlere teşekkür etti ve bu tür etkinliklerin devam edeceğini söyledi.

KARABÜK’TE AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KURSİYERLERİNİN SERGİSİ AÇILDI
KARDEMİR A:Ş VE AMSTED RAİL ARASINDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ
SAFRANBOLU YAZIKÖY ÜZÜM SİRKESİ COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI
BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
KARABÜK’TE YAZ KURSLARI İÇİN KAYITLAR BAŞLADI
